DOMYNO_2022_67

MIX AEROBIK | BALÓNY | BODY | PROBLÉMOVÉ ZÓNY | FITBOX | ZUMBA

Aerobní cvičení (z řeckého aer = vzduch) je taková pohybová aktivita, kdy práce svalů a metabolické procesy v nich, probíhají za přítomnosti kyslíku. Aerobní cvičení je jakékoliv cvičení prováděné střední intenzitou po delší čas se zvýšenou tepovou frekvencí. Během takového cvičení je kyslík využíván k přeměně tuků a glukosy k produkci adenosintrifosfátu neboli ATP, což je základní zdroj energie pro buňky. Tělo primárně používá k výrobě ATP glykogen, avšak při déle trvajícím výkonu začne tělo používat tukové zásoby. Tohoto efektu se využívá při hubnutí. Konečným produktem aerobních procesů je oxid uhličitý a voda.

ZUMBA IS BACK!

Milé Zumbice a Zumbáci!!!

Dlouho jsem přemýšlela, co bych vám o mně a mé hodině řekla. Vzhledem k tomu, že nemám žádnou taneční průpravu jako jiní instruktoři, tak musím těžit ze své přirozené bezprostřednosti, díky níž odjakživa miluji žhavé latinskoamerické rytmy.

Povoláním jsem fyzioterapeut, což je fyzicky i psychicky náročná práce, takže příležitostně ráda provozuji různé druhy sportů vzhledem k potřebě se nějak odreagovat. Žádný z těchto sportů mi ale nepřináší to, co právě ZUMBA – absolutní odreagování a spoustu načerpané energie.

Se Zumbou jsem začala koketovat v říjnu 2009, v létě 2010 jsem se nechala zlákat vidinou stát se instruktorkou, v září jsem absolvovala workshop u Daniely Česnekové a začala působit jako instruktor v různých centrech v Praze.

V průběhu roku 2014 jsem musela své Zumba-aktivity ukončit vzhledem k rizikovému těhotenství a následné mateřské/rodičovské dovolené, při které nebyl čas někam pravidelně docházet, ale ponechala jsem si členství v ZIN (Zumba Instructor Network) a když byla vhodná chvilka, zatancovala jsem si doma, za vydatné podpory prvorozené dcerky a nyní i synka :-). Kromě Zumby doma, jsem se v průběhu rodičovské několikrát zúčastnila Zumba Masterclassu se svými přáteli z řad instruktorů.

Masterclassu v lednu 2019 se účastnila řada mých původních žákyněk, které projevily zájem o navázání ve společných hodinách. Vzhledem k tomu, jak moc mi pravidelná Zumba „v partě“ už chyběla a tomu, že děti jsou již dostatečně odrostlé, rozhodla jsem se alespoň v omezeném rozsahu navázat ve vedení hodin.

Teď už záleží jen na vás, jestli se ke mně přidáte. Zumba je jedna veliká taneční párty a zábava. Buď se necháte vést mnou nebo budete  improvizovat, v Zumbě není nic nalajnováno!

A co si vzít na moji hodinu s sebou? Kromě pohodlného oblečení, hlavně dobrou náladu a úsměv, to samé se budu snažit dávat  i já vám.

Těším se na Vás, Vaše Terka!

///////////////

Veronika Šindelářová … pětinásobná mistryně Evropy a čtyřnásobná mistryně světa ve sportovním aerobiku, instruktorka pohybových aktivit a trenérka Domyno fitness.

Veroniko, máš za sebou bezpočet sportovních úspěchů. Prozraď nám o nich něco.
Dosáhla jsem všech svých sportovních snů a zakončila jsem svou vrcholovou kariéru ve sportovním aerobiku v tom nejlepším. V čem bych se ale ještě chtěla zdokonalit, je má profese lektora a trenéra – v této profesi se dá zdokonalovat a zlepšovat téměř celý život.

Který úspěch považuješ za skutečně vydřený?
Každý úspěch je těžce vydřený. Nejtěžší pro mě byl však ten poslední, jelikož jsem se vracela po roce pauzy zpět na závodní plochu, a to nikoli v párové kategorii, ve které jsem závodila několik let, ale v ženském tříčlenném týmu. Tréninky pro mě byly časově náročné a bylo jich víc než dost. Mohu říci, že to ale stálo za to a že odměnou pro mě byl titul mistryně světa ve sportovním aerobiku pro rok 2014.

Sportovní aerobik je hodně o hudbě. Jakou muziku posloucháš?
Poslouchám všechny žánry hudby, takže můj rozsah je třeba od Karla Gotta až po Michaela Jacksona (smích). Protože je ale aerobik skutečně o hudbě a já se hodně pohybuji na závodech, tak se velmi často v mém životě objevuje hudba populární. Přiznám se, že tento žánr poslouchám především.

Jaké máš záliby? Čím dobíjíš baterky?
Baterky mi dobíjí mí věrní a usměvaví klienti a závodníci! Mezi mé záliby patří má práce, rodina, přátelé a jakýkoli druh sportu.

Jak vypadá tvůj běžný den?
Můj běžný den je jako jeden veliký maraton. Ráno vybíhám a večer končím!

Jaká z aktivit, kterým se v Domynu věnuješ tě nejvíce naplňuje?
Všechny mám ráda, ale tréninky juniorského aerobiku mě baví asi nejvíc. Když vidím naše malé sportovní naděje, je to jako bych sledovala sebe na začátku mé kariéry.

Intenzita

Síla

%

Cardio

%

Fat Burning

%

Flexibility

%
Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota Neděle
07:00 - 08:00 AEROBNÍ CVIČENÍ
JIN JOGA
07:00 - 08:00
(začátečníci)
Eva Maštalková
08:00 - 09:00 AEROBNÍ CVIČENÍ
DO PLAVEK
08:00 - 09:00
(začátečníci)
Silke Pařízková
AEROBNÍ CVIČENÍ
PILATES ZDRAVÁ ZÁDA
08:00 - 09:00
(začátečníci)
Blanka Lorencová
AEROBNÍ CVIČENÍ
BODY
08:00 - 09:00
(začátečníci)
Ivana Dúbravcová
AEROBNÍ CVIČENÍ
REHABILITAČNÍ BOSU
08:00 - 09:00
(začátečníci)
Ivana Dúbravcová
09:00 - 10:00 AEROBNÍ CVIČENÍ
BALÓNY
09:00 - 10:00
(začátečníci)
Michaela Havlíčková Černá
AEROBNÍ CVIČENÍ
PILATES
09:00 - 10:00
(začátečníci)
Petra Němcová
AEROBNÍ CVIČENÍ
BALÓNY
09:00 - 10:00
(začátečníci)
Michaela Havlíčková Černá
AEROBNÍ CVIČENÍ
STŘÍDÁNÍ TRENÉRŮ
09:00 - 10:00
AEROBNÍ CVIČENÍ
FULL BODY WORK
09:00 - 10:00
(mírně pokročilí)
Silke Pařízková
10:00 - 11:00 AEROBNÍ CVIČENÍ
SM SYSTÉM
10:05 - 11:00
(mírně pokročilí)
11:00 - 12:00
12:00 - 13:00
13:00 - 14:00
14:00 - 15:00
15:00 - 16:00
16:00 - 17:00
17:00 - 18:00 AEROBNÍ CVIČENÍ
BALÓNY
17:00 - 18:00
(mírně pokročilí)
Michaela Havlíčková Černá
AEROBNÍ CVIČENÍ
BALÓNY
17:00 - 18:00
(mírně pokročilí)
Michaela Havlíčková Černá
AEROBNÍ CVIČENÍ
VINYASA JOGA
17:00 - 18:00
(začátečníci)
Jana Kopecká
AEROBNÍ CVIČENÍ
HIIT
17:00 - 18:00
(mírně pokročilí)
Veronika Fadrná
AEROBNÍ CVIČENÍ
BODYSTYLING
17:30 - 18:30
(mírně pokročilí)
Helena Turynová

AEROBNÍ CVIČENÍ
JEMNÁ JÓGA
18:30 - 19:30
(začátečníci)
Mgr. Šárka Vosyková
18:00 - 19:00 AEROBNÍ CVIČENÍ
BODYSTYLING
18:00 - 19:00
(mírně pokročilí)
Helena Turynová
AEROBNÍ CVIČENÍ
POWER JÓGA
18:00 - 19:00
(začátečníci)
Nicole Lukášková
AEROBNÍ CVIČENÍ
PILATES
18:00 - 19:00
(začátečníci)
Eva Burdová
AEROBNÍ CVIČENÍ
BALÓNY
18:00 - 19:00
(mírně pokročilí)
Michaela Havlíčková Černá
AEROBNÍ CVIČENÍ
PILATES CORE
18:00 - 19:00
(začátečníci)
Veronika Fadrná
19:00 - 20:00 AEROBNÍ CVIČENÍ
FITBOX
19:00 - 20:00
(začátečníci)
Petra Němcová
AEROBNÍ CVIČENÍ
PROBLÉMOVÉ ZÓNY
19:00 - 20:00
(mírně pokročilí)
Mgr. Veronika Šindelářová
AEROBNÍ CVIČENÍ
ZUMBA
19:00 - 20:00
(začátečníci)
Tereza Fárová DiS
AEROBNÍ CVIČENÍ
PROBLÉMOVÉ ZÓNY
19:00 - 20:00
(mírně pokročilí)
Ing. Anna Musilová

Pondělí

Úterý

Středa

Čtvrtek

Pátek

Sobota

Neděle

Aktuální rozvrh a rozpis instruktorů je umístěn v online rezervačním systému na www.domynoonline.cz
Studenti, senioři a držitelé průkazu ZTP mají slevu 20% – viz ceník
Na kondiční program lze využít kartu Multisport

POHYBOVÉ AKTIVITY
Jedna lekce při složení depozitu 3000 kč (sleva 15%) 152 kč
Jedna lekce při složení depozitu 1000 kč (sleva 10%) 161 kč
Jedna lekce - základní cena pro držitele Domyno Zákaznické Karty 179 kč
STUDENT, SENIOR, ZTP
Jedna lekce - základní cena pro držitele Domyno Zákaznické Karty 143 kč

Studenti, senioři a držitelé průkazu ZTP mají slevu 20% ze základní ceny pro držitele Domyno Zákaznické Karty.
Student – držitel karty ISIC, senior – osoba starší 60 let)

Na Pohybové aktivity lze využít kartu Multisport

Ceník je platný od 1.2.2022. Změna cena je vyhrazena

FULL BODY WORK
Jedná se o posilovací-formovací lehce kardio lekci, ve které bude cvičení rozděleno do několika po sobě jdoucích bloků, které se budou vždy zaměřovat na jednu danou partii a 3x se opakovat, než přejde k další skupině cviků.

DO PLAVEK!
Kruhový trénink na způsob cvičení Tabata, při kterém se zapojí celé tělo. Jedná se o spojení kardia a posilovacích cviků. Cviky s nižší i vyšší intenzitou.

BODYSTYLING 
Nabízí jedinečný trénink, při kterém zapojíte všechny svaly. Rychle, efektivně, rovnoměrně a příjemně zpevníte své tělo. Cvičení kombinuje prvky aerobiku s posilováním a strečinkem. Při bodystylingu se nebudete trápit náročnými sestavami, ale lehce se „potrápíte“ s činkami, posilovacími gumičkami atp.

BODY WORK 
Je to skupinové aerobně-posilovací cvičení s vlastní vahou nebo s cvičebními pomůckami  Tímto cvičením docílíme zrychlení bazálního (klidového) metabolismu, rychlejšího spalování tuků a většího využití energie. Body Work je velice efektivní aerobně – posilovací cvičení, které je inspirováno různými cvičebními metodami.

BALÓNY
Cvičení na velkých nafukovacích míčích, zaměřené na správné držení těla, při kterém je dokonale chráněna páteř a celý pohybový aparát. Balančním cvičením zapojujete i drobné, jinak málo aktivní svaly. Zároveň se využívají i malé míčky do rukou k posílení partií paží.

BODY
Dynamická forma posilování zaměřená na formování problémových partií a na rozvoj tělesné kondice. Body je lekce cvičení, které využívá nejrůznějších cvičebních pomůcek (stepy, činky, tyče, gumičky, overball …) Lekce je kombinací prvků cardio, balančních, posilovacích a protahovacích forem cvičení.

PROBLÉMOVÉ ZÓNY
Hodina je zaměřena na formování problémových partií těla jako jsou boky, hýždě, stehna, břicho a další. Cvičení probíhá ve středně rychlém tempu. Hodina je určena všem, kteří se zajímají o silové – posilovací cvičení. Zahřátí trvá 10 – 15 minut, při něm jsou používány jednoduché krokové variace (bez otoček a dalších tanečních prvků). Poté následuje posilovací část, která trvá 35 – 40 minut. V této části využíváme činky, posilovací gumičky, overbally a tyče. Závěr hodiny věnujeme strečinku, relaxaci a celkovému zklidnění organismu.

FITBOX
Údery, kopy a zvedáky, všechno se naučíte … Fit box vás zbaví stresu, získáte obratnost a sílu. Fitbox je fyzicky hodně náročný, ale stojí za to! Potřebujete pohodlné oblečení, pravé boxerské rukavice a můžete začít. Lekce obsahuje několik základních úderů s kombinací nevyčerpatelného množství cviků, takže se na lekci rozhodně nebudete nudit. Každý z nás má při tréninku jiné potřeby a cíle, proto si každý účastník lekce zvolí právě tu úroveň zdatnosti, která odpovídá jeho individuálním fyzickým předpokladům. Dostanete se s námi do kondice a psychické pohody.

ZUMBA
Zumba je dynamický, taneční fitness program pro účinné spalování kalorií.  Prvky latinskoamerického tance a krátkých choreografií v aerobním tempu Vám zlepší fyzickou kondici i zpevní postavu. Zumba je skvělá párty show.

HIIT
(High Intensity Interval Training) znamená vysoce intenzivní intervalový trénink. Často se také používá zkratka HIIE (High Intensity Interval Exercise) což je přerušované cvičením s vysokou intenzitou. V obou případech se jedná o cvičení o vysoké intenzitě po omezenou dobu, která je střídána krátkým anaerobním cvičením o menší intenzitě aby se tělo mohlo zotavit a připravit na intenzivní část cvičení. HIIT je určitá forma kardiovaskulárního cvičení. Běžné HIIT cvičení se mohou lišit v době trvání. Ta se pohybuje od 9 do maximálně 20 minut. Tyto krátké, intenzivní tréninky poskytují lepší sportovní výkony, zlepšují kondici, tělo lépe metabolizuje glukózu a odbourávání tuků probíhá mnohem rychleji. HIIT trénink se skládá z části rozehřívání, následuje šest až deset opakování cviku s vysokou intenzitou, které jsou přerušovány střední intenzitou cvičení a končí zpomalovací fází pro ochlazení organismu. Vysoká intenzita cvičení by měla být provedena na téměř maximální výkon. Střední výkon by měl být asi o intenzitě 50%. Počet opakování a délka každého cvičení závisí na vašich možnostech. Cílem je udělat nejméně šest cyklů, a mít celý HIIT trénink hotový za 15 až 20 minut. Původně byl HIIT definován v poměru 2:1 pro intenzivní cvičení a dobu zotavení/odpočinu. Například, 30-40 sekund tvrdé sprintu se střídá s 15-20 sekundami joggingu nebo chůze. HIIT je v každém případě skvělý způsob, jak získat maximum z cvičení, za co nejkratší dobu.

AEROBNÍ CVIČENÍ

Recepce:
+ 420 728 034 457

Manažer:
Adam Chlapík
+ 420 776 146 666
chlapika@domyno.cz

Empty section. Edit page to add content here.