Balóny:

Cvičení na velkém míči, je jedna z nejlepších rehabilitačních pomůcek současné doby. Lekce obsahují cviky na protažení a posílení hlubokých svalů kolem páteře. Lekce je vhodná pro všechny generace. Díky balancování na míči se naučíte zapojovat svaly pro správné držení těla.

Body:

Posilovací cvičení zaměřené na tvarování postavy. Díky tomuto cvičení budou vaše svaly pevnější a pružnější. Pro cvičení se využívá náčiní (činky, gumičky, expandéry, tyče).

Rehabilitační bosu

Balanční cvičení, které stimuluje svaly zajišťující správné držení vašeho těla (HSS – hluboký stabilizační systém) a pomáhá dosáhnout rovnováhy mezi svalovými systémy daleko rychleji než jiná cvičení. Využívá se při něm speciální pomůcka BOSU Balance Trainer, což je polokoule, která je na jedné straně plochá a z druhé strany vypouklá.

Tato hodina obsahuje úvodní zahřátí, posilování a závěrečný strečink.

Vzdělání

  • 2. stupeň Zdravotní tělesné výchovy
  • Odborné semináře Jany Havrdové – stepy, bosu, core

ROZVRH

Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota Neděle
08:00 - 09:00 AEROBNÍ CVIČENÍ
BODY
08:00 - 09:00
(začátečníci)
Ivana Dúbravcová
AEROBNÍ CVIČENÍ
REHABILITAČNÍ BOSU
08:00 - 09:00
(začátečníci)
Ivana Dúbravcová