, blahopřejeme!

KRUHOVÉ TRÉNINKY

Recepce:
728 034 457

Manažer:
Jaroslav Hertl
774 666 269
progym@domyno.cz

 

Tréninkové programy

HIIT
je zkratka pro High Intensity Interval Training u kterého střídáme cvičení s vysokou intenzitou s cviky kde tepová frekvence lehce klesne, aby následující cvik byl znovu ve vysokém tempu. HIIT je určitá forma kardiovaskulárního cvičení. Tyto intenzivní tréninky zlepšují kondici a zajišťují lepší sportovní výkony … tělo lépe metabolizuje glukózu a odbourávání tuků probíhá mnohem rychleji.

FKT
Funkční kruhový trénink vám přináší rozvoj fyzických všestranností a dovedností. Pohyb, kde si sami udáváte tempo a stupeň obtížnosti.
Pro efektivitu a zpestření cvičení využíváme řadu nejnovějších, ale i nejstarších pomůcek, které fitness průmysl vygeneroval ve svém letitém vývoji (bosu, TRX, kettlebell, švihadla, lana, bedny, medicimbaly, flowin, expandery a jiné).
Systém cvičení, který na základě zkušeností a zkoušení přináší to, co všichni uvádějí jako nemožné.
… zlepšujete svou fyzickou kondici
… zvyšujete sílu a tělový základ
… zapojujete větší množství svalových skupin současně
… kromě svalů trénujete také řídící funkce a motoriku
… cvičení tohoto typu vede k vyšší svalové rovnováze, podporuje rovnoměrné zatížení a zdravý rozvoj svalových skupin
… vede ke zlepšení funkčnosti HSS (hlubokého stabilizačního systému), síly středu těla (Core) a samotného držení těla
… je vhodný úplně pro všechny, jak pro začátečníky tak i pokročilé sportovce

CORE
je tělesné jádro, ve kterém začíná veškerý pohyb a proto nesmíme tuto formu cvičení absolutně opomíjet. Trénink jádra, nebo také středu těla …
… udržuje a zlepšuje vzpřímenou polohu těla
… zajišťuje prevenci před vnitřními zraněními a zraněními páteře
… zlepšuje pohyblivost, obratnost a kondici
… usnadňuje dýchání důsledkem zpevněného vnitřního svalstva
… přizpívá ke zlepšení kloubní pohyblivosti
… zkvalitňuje pocit z vnímání vlastního těla
Při cvičení zapojujeme hluboký stabilizační systém, tedy svaly okolo páteře, břišní a hrudní stěny, ale také oblast pánevního dna.
Core trénink probíhá posilováním s vlastní vahou a je proto vhodný pro každého. Převažuje dynamický charakter ale užijete si i statické výdrže, posilovaní břišního svalstva, nohou a nezapomeneme ani na horní část těla. Pod dohledem školených profesionálů dosáhnete v nejkratší možné době požadovaného efektu core cvičení.

IKT
Intenzivní kruhový trénink je ranní půlhodinka cvičení před prací. Rozcvičení = běh+TRX je zaměřeno především na zpevnění těla a problémových partií. Cviky jsou střídány po půl minutě. Využívána je řada balančních pomůcek, gumičky a jednoruční činky. Sami uvidíte jak účinná může byt půlhodinka cvičení. Doporučujeme následné spalovací cvičení formou H.E.A.T. Programu, lehký běh či svižnější chůzi. Jedná se o komplexní trénink s částí posilovací a spalovací.

FORCE CAMP
Rozhodně nejde o campování ¦)). FORCE CAMP je samozřejmě forma pohybu, jednoduše řečeno se jedná o intenzivní tréninkový program určený široké veřejnosti. Cvičení je mírnější formou tréninkových programů speciálních armádních jednotek s důrazem na pohyb venku a to za každého počasí … což vám výrazně zvýší fyzickou a psychickou odolnost a vytrvalost. Každý trénink tak bude pro jedince i celou skupinu výzvou.
Armádě se rovnat nemůžeme, jejich výstroj nemáme, ale nadšení pro pohyb sdílíme stejné! Tak se nebojte … tréninky budou strukturovány pro naše sedavá zaměstnání, ohnutá záda, zkrácené svaly a slabou morálku jít se hýbat ven!!! Prostě vás chceme jenom nakopnout, abyste se vzdali svého pohodlí a komfortu gauče, pustili ovladače od tv, odhlásili se z facebooku a šli ven!

TABATA
Absolutně nejnáročnější kruhový trénink. Tabata je trénink, který je vhodný pro začátečníky i pokročilé. Pro muže, ženy, cyklisty, běžce, zkrátka pro všechny. Jedná se o mimořádně účinný způsob cvičení, je to kombinace aerobního a silového tréninku. Trénink je postavený tak, že zlepšíte fyzičku, spálíte tuky a zvýšíte sílu. Tabata je jednoduchá. Jeden cvik na svalovou partii trvá 4 minuty a skládá se z osmi sérií, největší úlohu zde hraje časování. Každou sérii cvičíme 20 vteřin a následuje 10 vteřin odpočinku. Rozprostření sil si volíme tak, abychom při osmé sérii odpadli vyčerpáním.

BURN OUT PROGRAM
Připravili jsme pro vás povánoční kondičně spalovací program. V průběhu dvou měsíců budeme kombinovat čistě spalovací lekce oblíbeného H.E.A.T. Programu a stejně oblíbeného TRX. Program bude zaměřen z větší části na redukčně – kondiční pohyb, kdy během lekcí H.E.A.T. Programu půjdete takovým tempem, abyste svůj organismus drželi v tzv. aerobním prahu, tedy v takové intenzitě aby se Váš tep držel na hranici  65% vaší maximální tepové frekvence. V kondiční části se zaměříme na celkové zpevnění a posílení těla, naučíme se základní a jednoduché cviky, využijeme váhu těla a využijeme dalších posilovacích pomůcek.