, blahopřejeme!

AEROBIK

Recepce:
606 667 066

Manažer:
Iva Farářová
602 813 924
pohyboveaktivity@domyno.cz

Cvičební styly

BODYSTYLING 
Nabízí jedinečný trénink, při kterém zapojíte všechny svaly. Rychle, efektivně, rovnoměrně a příjemně zpevníte své tělo. Cvičení kombinuje prvky aerobiku s posilováním a strečinkem. Při bodystylingu se nebudete trápit náročnými sestavami, ale lehce se „potrápíte“ s činkami, posilovacími gumičkami atp.  

BODY WORK 
Je to skupinové aerobně-posilovací cvičení s vlastní vahou nebo s cvičebními pomůckami  Tímto cvičením docílíme zrychlení bazálního (klidového) metabolismu, rychlejšího spalování tuků a většího využití energie. Body Work je velice efektivní aerobně – posilovací cvičení, které je inspirováno různými cvičebními metodami. 

MIX AEROBIK
Aerobní část je zaměřena na bloky choreografie, jejichž spojením a opakováním dosáhnete maximální tepové frekvence. Lekce je vhodná pro středně a více pokročilé, zejména pro ty, kteří chtějí trochu vybočit z vyjetých kolejí klasického aerobiku. Taneční choreografie a hudba vás dostanou do bodu varu. V závěru lekce přijde opět posilování a protažení.

BALÓNY
Cvičení na velkých nafukovacích míčích, zaměřené na správné držení těla, při kterém je dokonale chráněna páteř a celý pohybový aparát. Balančním cvičením zapojujete i drobné, jinak málo aktivní svaly. Zároveň se využívají i malé míčky do rukou k posílení partií paží.

BODY
Dynamická forma posilování zaměřená na formování problémových partií a na rozvoj tělesné kondice. Body je lekce cvičení, které využívá nejrůznějších cvičebních pomůcek (stepy, činky, tyče, gumičky, overball …) Lekce je kombinací prvků cardio, balančních, posilovacích a protahovacích forem cvičení.

PROBLÉMOVÉ ZÓNY
Hodina je zaměřena na formování problémových partií těla jako jsou boky, hýždě, stehna, břicho a další. Cvičení probíhá ve středně rychlém tempu. Hodina je určena všem, kteří se zajímají o silové – posilovací cvičení. Zahřátí trvá 10 – 15 minut, při něm jsou používány jednoduché krokové variace (bez otoček a dalších tanečních prvků). Poté následuje posilovací část, která trvá 35 – 40 minut. V této části využíváme činky, posilovací gumičky, overbally a tyče. Závěr hodiny věnujeme strečinku, relaxaci a celkovému zklidnění organismu.

FITBOX
Údery, kopy a zvedáky, všechno se naučíte … Fit box vás zbaví stresu, získáte obratnost a sílu. Fitbox je fyzicky hodně náročný, ale stojí za to! Potřebujete pohodlné oblečení, pravé boxerské rukavice a můžete začít. Lekce obsahuje několik základních úderů s kombinací nevyčerpatelného množství cviků, takže se na lekci rozhodně nebudete nudit. Každý z nás má při tréninku jiné potřeby a cíle, proto si každý účastník lekce zvolí právě tu úroveň zdatnosti, která odpovídá jeho individuálním fyzickým předpokladům. Dostanete se s námi do kondice a psychické pohody.

ZUMBA
Zumba je dynamický, taneční fitness program pro účinné spalování kalorií.  Prvky latinskoamerického tance a krátkých choreografií v aerobním tempu Vám zlepší fyzickou kondici i zpevní postavu. Zumba je skvělá párty show.

HIIT
(High Intensity Interval Training) znamená vysoce intenzivní intervalový trénink. Často se také používá zkratka HIIE (High Intensity Interval Exercise) což je přerušované cvičením s vysokou intenzitou. V obou případech se jedná o cvičení o vysoké intenzitě po omezenou dobu, která je střídána krátkým anaerobním cvičením o menší intenzitě aby se tělo mohlo zotavit a připravit na intenzivní část cvičení. HIIT je určitá forma kardiovaskulárního cvičení. Běžné HIIT cvičení se mohou lišit v době trvání. Ta se pohybuje od 9 do maximálně 20 minut. Tyto krátké, intenzivní tréninky poskytují lepší sportovní výkony, zlepšují kondici, tělo lépe metabolizuje glukózu a odbourávání tuků probíhá mnohem rychleji. HIIT trénink se skládá z části rozehřívání, následuje šest až deset opakování cviku s vysokou intenzitou, které jsou přerušovány střední intenzitou cvičení a končí zpomalovací fází pro ochlazení organismu. Vysoká intenzita cvičení by měla být provedena na téměř maximální výkon. Střední výkon by měl být asi o intenzitě 50%. Počet opakování a délka každého cvičení závisí na vašich možnostech. Cílem je udělat nejméně šest cyklů, a mít celý HIIT trénink hotový za 15 až 20 minut. Původně byl HIIT definován v poměru 2:1 pro intenzivní cvičení a dobu zotavení/odpočinu. Například, 30-40 sekund tvrdé sprintu se střídá s 15-20 sekundami joggingu nebo chůze. HIIT je v každém případě skvělý způsob, jak získat maximum z cvičení, za co nejkratší dobu.